Välkommen till bloggen!

By Joint on 7/29/2009 09:30:00 fm

Filed Under:

Siriusbloggen slår upp portarna igen. Så skulle man kunna tolka det. Men jag vet inte riktigt. Här är i alla fall min (Johannes, "Joint", eller vad ni känner igen mig som) nya blogg, som till största del kommer att kretsa kring sport i allmänhet och Sirius i synnerhet. Innehållet kan komma att skilja sig en del dock. Jag skriver vad jag känner för liksom - konstigare än så är det inte. Ni kan ju kommentera vad ni helst läser om, om ni känner för det. Utseendet på bloggen är - än så länge - under uppbyggnad och kommer successivt att bättras till. Synpunkter på den? Kommentera då också.

Ah, förresten. Vill du bli skribent på den här bloggen? Hör av dig.

Välkommen till (Sirius)bloggen! Hope you like it!

2 kommentarer for this post

Anonym

Kul! Vi har saknat er!

/Farbror

Posted on 2009-07-29 18:09  
Anonym

Härligt! Vill läsa rykten, träningsrapporter och annat smaskigt och egna åsikter om saker o ting. Kör hårt!

Posted on 2009-07-29 19:34